Küsite – vastame
Korduma kippuvad küsimused
Tellimuse püüame saata välja samal päeval või hiljemalt järgmisel tööpäeval peale makse laekumist. Siiski tuleb ette päevi, kui tellimusi on väga palju või mingi tellitud kauba järele tuleb sõita eemalasuvasse lattu – sel juhul võib tellimuse ettevalmistamine viibida. Kättetoimetamise aeg sõltub teie valitud kättetoimetamise viisist. Kõik saadetud tellimused omavad jälgimisnumbrit, seetõttu ärge muretsege, kui saadetis viib teel teieni, me leiame selle kindlasti. Kui tellimust vajate kiiresti või teatud kuupäevaks võtke meiega ühendust, siis hoolitseme individuaalselt, et kõik läheks ladusalt.
Iseseisvalt teil seda teha ei õnnestu, kuid me aitame teid meelsasti – võtke ühendust!
Võtke meiega ühendust teile mugaval viisil ja lepime kokku teile mugava kättetoimetamise asjus. Vajaduse korral esitame transporditeenuste eest tasumisega seotud teabe.
Kõiki meie veebikaupluses olevaid kaupu võite vaadata üle ja katsuda käega. Seda võite teha nii meie füüsilises kaupluses Druskininkais kui Vilniuse pakipoes.
Jah võib. Võtke meiega ühendust teile mugaval viisil või esitage tellimus veebipoele, kirjutage kõik vajalikud ettevõtte rekvisiidid mistahes teile mugaval väljal.
Kogu kasuliku teabe püüame laadida üles veebipoes, kuid juhul kui soovite millegi üle nõu pidada võite meid külastada, julgelt helistada, kirjutada epostitsi või Facebook, Messinger vahendusel. Oleme veebis varahommikust hilisõhtuni, seetõttu ei tule vastust kaua oodata.
Kõik kaubad võib tagastada 14 kalendripäeva jooksul tingimusel, et kaupa ei ole kasutatud või muul viisil rikutud. Kui ostate kellelegi kingituse ja tunnete muret et see võib mitte sobida või saaja soovib kingi vahetada, andke meile varakult teada – lepime kokku.
Soovides kaupa tagastada võtke meiega ühendust ja lepime kokku tagastamise või mõlemale poolele vastuvõetava lahenduse asjus Spetsiaalset vormi, palvet jms täita me ei palu, piisab suulisest või kirjalikust kokkuleppest. Raha tagastame peale seda, kui oleme tagastatud kauba kätte saanud ja selle üle vaadanud. Kui tagastamise põhjus ei ole praakkaup või meie viga ei kompenseeri me saatmiskulusid..
Püüame töötada vigadeta, kuid vahel juhtub. Tuleb ette, et pakime vähem või hoopis rohkem kaupasi, juhtub, et segi lähevad kahe kliendi tellimused. Muide, mõnikord tuleb ühe tellimuse kaupu saata nii Druskininkai kui Vilniuse laost, seetõttu ärge imestage, kui teie tellimus saabub kahes eraldi saadetises. Püüame seda vältida, kuid mõnikord tuleb nii toimida. Mis ka ei juhtuks ärge muretsege, pöörduge meie poole teile mugaval viisil ja koos leiame lahenduse.

MB Vilagna
Ettevõtte kood: 304909771
KMKR number LT100014256714
Konstitucijos pr. 23-133
Vilnius, 08105, Leedu
A. / s. LT73 7300 0101 6672 8647 (Swedbank)
Ikka veel vajate abi?
Kirjuta meile:

Võtke meiega ühendust Facebookis või Messingeris: Softy kodutekstiil