Ostutingimused

Üldsätted
1.1 Käesolevad ostutingimused ja reeglid reglementeerivad veebikaupluse (edaspidi www.softy.ee) ja www.softy.ee kliendi (edaspidi – Teie, Te) peamiste isikuandmete kogumise, töötlemise ja säilitamise põhimõtteid ning klientide teenindamise korda.
1.2. Teie isikuandmete kogumise, töötlemise ja säilitamise korra määrab käesolev privaatsuspoliitika, Leedu Vabariigi isikuandmete õigusliku kaitse seadus ja teised seadussätted.
1.3 Näidates e-kaupluses oma isikuandmed te nõustute, et www.softy.lt haldab ja töötleb neid selles privaatsuspoliitikas ning seadusaktides ettenähtud eesmärkidel, vahenditega ja korras.
1.4. Me kohustume müüma kaupu juriidilistele ja füüsilistele isikutele, kes on mitte nooremad kui 18 aastased. Kui olete noorem kui 18 aastane, võite osta vaid vanemate või hooldajate nõusolekul.
 
Isikuandmete kogumine, töötlemine, säilitamine
2.1 www.softy.ee veebikauplus juhindub nendest isikuandmete töötlemise põhimõtetest:
2.1.1. Isikuandmeid kogutakse piiritletud ja seaduslikel eesmärkidel.
2.1.2. Isikuandmeid töödeldakse täpselt ja ausalt.
2.1.3. Isikuandmeid uuendatakse regulaarselt.
2.1.4. Isikuandmeid ei säilitata kauem kui on vaja seoses andmetöötlemise eesmärkidega.
2.1.5. Isikuandmeid töötlevad vaid need töötajad, kellele on antud selline õigus.
2.1.6 Kõik isikuandmed ja isikuandmete töötlemisega seotud andmed on konfidentsiaalsed.
2.2 www.softy.ee austab igaühe õigust privaatsusele. Teie isikuandmeid (nimi, perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress ning muud e- kaupluse registreerimise vormil näidatud informatsiooni) kogutakse, töödeldakse ja säilitatakse järgmistel eesmärkidel:
2.2.1 Teie tellimuste töötlemisel;
2.2.2 finantsdokumentide väljastamiseks (nt arve);
2.2.3 probleemide lahendamise, kaupade esitlemise või kättetoimetamise eesmärgil;
2.2.4. muude lepingukohustuste täitmisel.
 
Isikuandmete üleandmine kolmandatele pooltele
3.1 Isikuandmete edastamine kolmandatele pooltele
3.1.2 Müüjal on õigus edastada informatsiooni kolmandatele pooltele, vaid punktis 2.2. nimetatud eesmärkide saavutamiseks.
3.1.3 Vaid Leedu Vabariigi seadustes sätestatud korras.
 
Registreerumise eeskirjad
4.1 Teie registreerumisvormil peate esitama enda kohta täieliku, üksikasjaliku ja õige informatsiooni. Kui Te esitate registreerimise vormil ebatäpsed, valed või eksitavad andmed on meil õigus tühistada Teie registreerimine ja kustutada andmed või piirata Teie õigusi veebikaupluse kasutamisel.
 
Arvete esitamine kliendile
5.1. Keskkonna säästmise eesmärgil ei saada me väljatrükitud arveid. Arve saadame teie e-posti aadressil. Kui vajate arvet paberil, tehke märkus tellimuse kommentaaride väljal (viimane samm enne tellimuse eest maksmist) või võtke meiega isiklikult ühendust.
 
Allahinnatud kaubad
6.1 Kui avastame kauba puuduse, teeme selle allahindluse ja märgistame „ALLAHINNATUD”. Täpsem informatsioon avastatud defektidest esitatakse kauba lühikirjelduses. Allahinnatud kaubale ei kohaldata garantiid ja kauba tagastamine selle lühikirjelduses nimetatud defektide tõttu ei ole võimalik.
 
Isikuandmete muutmine ja uuendamine
7.1 Teil on õigus mistahes ajal muuta ja/või uuendada registreerimisvormil esitatud informatsiooni, teatades sellest aadressil info@softy.lt.
 
Eeskirjade muutmine ja lõppsätted
8.1 www.softy.ee võib muuta Privaatsuseeskirju osaliselt või täielikult, teavitades sellest veebikaupluses. Meie kodulehe edasine kasutamine tähendab nende eeskirjadega nõustumist. Kõik esilekerkinud lahkarvamused ja vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlus EE seadustega sätestatud korras.

 

Maksmisviisid

Ostude eest võite tasuda teile mugaval viisil: epangandus, sularahas või tavalise pangaülekandega. Juhime tähelepanu sellele, et keskkonna säästmise eesmärgil ei saada me väljatrükitud arveid. Arve saadame teie e-posti aadressil. Kui vajate arvet paberil, tehke märkus tellimuse kommentaaride väljal (viimane samm enne tellimuse eest maksmist). Või võtke meiega ühendust isiklikult.

Kättetoimetamise viisid

Meie veebikauplusest ostetud kaubad sorteeritakse sõltuvalt valitud kättetoimetamise tähtajast (meenutame, et sellest sõltub ka teie kaupade hind!):

  • KIIRE. Kaubad valmistame ette ja saadame ära samal või järgmisel tööpäeval peale makse laekumist, aga kättetoimetamise tähtaeg sõltub teie valitud kättetoimetamise viisist, kuid tavaliselt toimetatakse need kätte 1-2 tööpäevaga.
  • MITTE KIIRE. Kaubad valmistame saatmiseks ette ja saadame ära 30 kalendripäeva jooksul peale makse laekumist, aga kättetoimetamise tähtaeg sõltub teie valitud kättetoimetamise viisist, kuid tavaliselt toimetatakse need kätte 1-2 tööpäevaga. ÄRGE UNUSTAGE enne tellimuse eest maksmist sisestada oma kaubakorvi hinnaalanduskoodi „MITTE KIIRE“ – sel juhul kohaldatakse teie tellitud kaupadele automaatselt 20 % HINNAALANDUST!

Võimalikud kaupade kättetoimetamise viisid Leedus:

  • KÄTTESAAMINE meie kaupluses Druskininkai, aadressil M. K. Čiurlionio g. 84. Kättesaamine on tasuta.
  • KÄTTESAAMINE meie pick up punktis, Vilniuses, aadressil Konstitucijos pr. 23, B korpus, 125 kabinet. Kättesaamine on tasuta.
  • OMNIVA pakiautomaadid. Kättetoimetamise hind sõltub teie tellimuse ´mahust. Tasuta saadame Omniva pakiautomaati tellimused alates 35 eurost.
  • DPD kuller. Kättetoimetamise hind sõltub teie tellimuse mahust ja kohast, kuhu saadetis toimetatakse. DPD kulleriga saadame tellimused tasuta alates 100 eurost. ÄRGE UNUSTAGE saadud saadetise kontrollimist kättesaamisel, kas kauba pakend on vigastusteta. Kui saadetise pakend on viga saanud, kirjutage kulleri juuresolekul saatelehele märkus või keelduge saadetise vastuvõtmisest. Võtnud saadetise vastu ja allkirjastanud saatelehe ilma märkusteta, peetakse, et saadetis on toimetatud kätte kohaselt ja see võib raskendada kauba väliste vigastustega seotud pretensioonide lahendamist.
  • LEEDU POST. Kättetoimetamise hind sõltub teie tellimuse mahust ja kohast, kuhu saadetis toimetatakse.

Võimalikud kaupade kättetoimetamise viisid teistesse riikidesse: sõltuvalt riigist ja tellimuse suurusest saadame tellimused Leedu postiga, DPD kulleriga, DHL kulleriga, Omniva pakiautomaati. Soovides tellida kaupu teistesse riikidesse, võtke meiega ühendust teile mugaval viisil ja me esitame parimad võimalikud pakkumised ning kooskõlastame saatmise üksikasjad.

Kaupade tagastamine

Kui teil tekib kahtlusi ostetud kauba kvaliteedi või omaduste osas või saite ebakvaliteetse kauba, võtke meiega ühendust teile mugaval viisil: telefonitsi +370 612 49713, Facebook / Messenger SOFTY – kodutekstiil või epostitsi info@softy.lt. Arutame läbi teile muret tekitavad küsimused või avastatud puudused ja lepime kokku teile mugavaima lahenduse asjus. Kui otsustate kauba siiski tagastada, kirjutage neile epostitsi info@softy.lt, äidake kirjas ära tellimuse kuupäev, number, kauba mudel ja konkreetne põhjus. Sellistele kirjadele püüame vastata võimalikult kiiresti, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul. Juhime tähelepanu, et tagastatav summa ei sisalda teie kantud saatmiskulusid, st tagastatakse vaid kauba hind, välja arvatud juhul, kui tagastamine toimub meie süü tõttu (praakkaup või saite teistsuguse kauba kui tellisite). Vahetatavad või tagastatavad kaubad peavad vastama nendele kriteeriumitele:

  • Kaupu ei ole kasutatud;
  • Kaubad ei ole rikutud;
  • Iga tagastatav kaup on originaalses, vigastamata pakendis (nagu kauba saite);
  • Kaubalt ei ole eemaldatud originaalsed etiketid;
  • Tagastatavad kaubad on täiskomplektis ja säilitanud oma kaubandusliku välimuse.

Allahinnatud kaupadele (kaubad märkusega „ALLAHINNATUD”) garantiid ei kohaldata!

Muud küsimused

Kui teil tekib küsimusi või ebaselgusi – helistage julgesti eelpool näidatud telefoninumbril +370 612 49713 või võtke meiega ühendust Messenger / Facebook, e-posti vahendusel.